Szczegóły profilu

Naucz się, jak wykorzystać pełen potencjał naszej Platformy

Elementy ogłoszenia

Klienci, którzy szukają sklepu z odzieżą używaną, mogą łatwo znaleźć to, czego szukają, korzystając z różnych opcji wyszukiwania i filtrowania.

Zachęcamy właścicieli sklepów do jak najpełniejszego wypełniania swoich profili aby mieć jak największą szansę na odkrycie.

Dzięki podaniu adresu sklepu przez właściciela konta, lokalizacja ta zostanie pokazana na mapie, zapewniając użytkownikom szybki dostęp do wskazówek dojazdu.

Właściciele profili mogą podać różne szczegóły, aby pomóc innym członkom naszej społeczności w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji.

Poniższe informacje są dostępne dla wszystkich właścicieli profili, niezależnie od ich planu subskrypcji.

🔸 Nazwa 

🔸 Slogan

🔸 Adres (mapa / wskazówki dojazdu)

🔸 O firmie

🔸 Godziny pracy

🔸 Asortyment

🔸 Dodatkowe informacje (np. płatność kartą)

🔸 Kontaktowy adres e-mail (niedostępny publicznie)

🔸 Okładka profilu

🔸 Galeria zdjęć

Z pulpitu nawigacyjnego konta możesz łatwo przeglądać cenne informacje o ogólnym zasięgu Twoich ogłoszeń na naszej platformie z możliwością filtrowania według określonego ogłoszenia i określonego zakresu dat.

Analizy są przedstawione w przejrzysty, prosty sposób, który jest łatwy do zrozumienia.

Unikalne wyświetlenia: pierwszy raz, gdy unikalny użytkownik wyświetla Twoją ofertę, a unikalność jest określana na podstawie jego adresu IP.
Wyświetlenia: jeśli unikalny użytkownik ponownie obejrzy Twoje ogłoszenie, liczy się to jako „wyświetlenie”.
Opublikowane ogłoszenia: Jest to liczba „aktywnych” ogłoszeń, które aktualnie masz na naszej platformie.
Oczekujące ogłoszenia: to liczba ogłoszeń oczekujących na zatwierdzenie przez nasz zespół.
Aktywne promocje: to liczba Twoich promowanych ogłoszeń.

Osoby zalogowane na naszej platformie mogą przeglądać profile sklepów, aby pomóc innym podejmować bardziej świadome decyzje.

W ramach recenzji użytkownicy mogą wystawiać oceny na podstawie gwiazdek dla określonych obszarów, a także wystawiać ogólną ocenę na podstawie gwiazdek.

Właściciele profili mogą budować swoją reputację, gromadząc pozytywne oceny i recenzje.

Każdy musi gdzieś zacząć i może nie mieć zbudowanej reputacji, więc brak recenzji niekoniecznie jest złą rzeczą.

Recenzje są zawsze moderowane i mogą być przesyłane tylko przez zarejestrowanych użytkowników, a właściciele sklepów nie mogą recenzować własnych ogłoszeń.

Sklepy mogą być oceniane według następujących kryteriów:

🔸 Ogólna ocena

🔸 Asortyment

🔸 Obsługa

🔸 Ceny

 

Logo jest podstawowym elementem pozwalającym wyróżnić Twoje ogłoszenie od innych. Dzięki niemu możesz budować rozpoznawalność swojej firmy lub marki.

Okładki są idealne do komunikowania Twojej marki, produktów, usług itp. Dla osób, które przykładają uwagę do estetyki, odpowiedni obraz okładki może sprawić, że ktoś ostatecznie wybierze Twoją ofertę.

Galerie zdjęć są idealne do komunikowania Twojej marki, produktów, usług itp., a dla tych, którzy są wysoce wizualni, odpowiedni obraz okładki może być tym, co ostatecznie skłoni kogoś do wybrania Twojej oferty.

Do galerii obrazów można dodać maksymalnie 6 obrazów.

 

 

Filmy przesłane do serwisów, takich jak YouTube lub Vimeo, można łatwo umieścić w profilu.

Przykładowe filmy:

🔸 Wprowadzenie do biznesu lub marki

🔸 Referencje

🔸 Przegląd produktów

🔸 Przewodniki

Do ogłoszeń można dodawać linki do mediów społecznościowych.

Po dodaniu linku nazwa medium i odpowiednia ikona są dodawane automatycznie.

Jeśli ktoś zdecyduje się kliknąć jeden z linków, witryna otworzy się w nowej karcie przeglądarki, dzięki czemu użytkownicy będą mogli pozostać na stronie ogłoszenia.

Dodaj link bezpośrednio do własnej strony internetowej lub sklepu internetowego, dzięki czemu zyskasz większą ekspozycję i przeprowadzisz odwiedzających przez własny lejek sprzedaży.

Pozycja w wynikach wyszukiwania

W wynikach wyszukiwania ogłoszenia wyróżnione (ze srebrną błyskawicą) pojawiają się ponad wszystkimi pozostałymi ogłoszeniami.

Ogłoszenia Promowane to jedyne ogłoszenia, które mają wyższą pozycję w wyszukiwarce, niż ogłoszenia wyróżnione. 

Wskazówka: zależy nam na promocji mniejszych sklepów, dlatego w ramach pakietu Basic otrzymujesz od nas 3 dni Ogłoszenia Promowanego w miesiącu.

Wyeksponowanie ogłoszenia
Ogłoszenia wyróżnione oraz promowane pojawiają się przez pewien czas na naszej stronie głównej i innych stronach o dużym natężeniu ruchu, co zapewnia im większą widoczność.

Ogłoszenia wyróżnione i promowane zachowają swoje miejsce na stronach o dużym natężeniu ruchu tak długo, aż zostaną wyparte przez nowe ogłoszenia wyróżnione i promowane.

Aby dłużej utrzymać swoją widoczność w wynikach wyszukiwania oraz ekspozycję ogłoszenia, zalecamy promowanie swoich ofert.

Ogłoszenia zarządzane przez właściciela sklepu lub jego pracowników otrzymują status „zweryfikowany” na naszej platformie i będą miały wyświetlaną odznakę, aby inni członkowie wiedzieli, że te ogłoszenia są dla nas ważne.

 

Chociaż zawsze jesteśmy gotowi pomóc wszystkim naszym członkom, osoby z członkostwem na poziomie Premium i Business mogą uzyskać priorytetową pomoc od naszego zespołu.

Aby rozpocząć, wyślij nam e-mail: kontakt@secondhandy.com.pl

Jeśli organizujesz targi, warsztaty albo otwierasz nowy lokal – wykorzystaj naszą platformę, aby dotrzeć do społeczności związanej z odzieżą używaną i filozofią zero-waste z całej Polski. W pakiecie podstawowym masz możliwość opublikowania jednego wydarzenia w miesiącu.

Przykładowe kategorie wydarzeń:

🔸 Live sprzedażowy

🔸 Otwarcie sklepu

🔸 Szkolenie

🔸 Targi

🔸 Warsztaty

🔸 Wymiana ubrań (SWAP)

🔸 Wymiana towaru

🔸 Wyprzedaż

Wskazówka: pakiet premium umożliwia publikowanie do 5 wydarzeń/miesiąc, a pakiet business – do 15 wydarzeń/miesiąc.

Nasza platforma, dzięki dotarciu do tysięcy osób wybierających odzież z drugiej ręki, jest świetnym miejscem do wystawienia ogłoszenia o pracę. W pakiecie podstawowym masz możliwość opublikowania jednego ogłoszenia w miesiącu.

Wskazówka: pakiet premium umożliwia publikowanie do 5 ogłoszeń/miesiąc, a pakiet business – do 15 ogłoszeń/miesiąc.

Zarządzanie ogłoszeniem

Osoby zalogowane na naszej platformie mogą przeglądać profile sklepów, aby pomóc innym podejmować bardziej świadome decyzje.

W ramach recenzji użytkownicy mogą wystawiać oceny na podstawie gwiazdek dla określonych obszarów, a także wystawiać ogólną ocenę na podstawie gwiazdek.

Właściciele profili mogą budować swoją reputację, gromadząc pozytywne oceny i recenzje.

Każdy musi gdzieś zacząć i może nie mieć zbudowanej reputacji, więc brak recenzji niekoniecznie jest złą rzeczą.

Recenzje są zawsze moderowane i mogą być przesyłane tylko przez zarejestrowanych użytkowników, a właściciele sklepów nie mogą recenzować własnych ogłoszeń.

Sklepy mogą być oceniane według następujących kryteriów:

🔸 Ogólna ocena

🔸 Asortyment

🔸 Obsługa

🔸 Ceny

Profile sklepów, po dodaniu, obecne są na platformie przez cały czas. Wydarzenia i oferty pracy wygasają po 30 dniach.

Pozycja w wynikach wyszukiwania
W wynikach wyszukiwania Ogłoszenia Wyróżnione (ze srebrną błyskawicą) pojawiają się ponad wszystkimi pozostałymi ogłoszeniami.

Ogłoszenia Promowane (ze złotą błyskawicą) to jedyne ogłoszenia, które mają wyższą pozycję w wyszukiwarce, niż ogłoszenia wyróżnione. 

Wskazówka: zależy nam na wspieraniu małych sklepów, dlatego w ramach pakietu Basic otrzymujesz od nas 3 dni Ogłoszenia Promowanego w miesiącu.

Aby dłużej utrzymać swoją widoczność w wynikach wyszukiwania oraz ekspozycję ogłoszenia, zalecamy promowanie swoich ofert.

Promowanie ogłoszeń

Ulepsz swoje ogłoszenia, nadając im wyższy priorytet w wyszukiwaniu, dodatkowe miejsca na naszej platformie i specjalne odznaki.

Ogłoszenia można łatwo promować, odwiedzając obszar Moje Ogłoszenia na pulpicie nawigacyjnym i klikając ikonę „Promuj” przy dowolnej ofercie, którą chcesz promować.

Wskazówka: zależy nam na wspieraniu małych sklepów, dlatego w ramach pakietu Basic otrzymujesz od nas 3 dni Ogłoszenia Promowanego w miesiącu.

Pakiety promocyjne ogłoszenia są kupowane oddzielnie od pakietu subskrypcji, a każdy pakiet ma inny czas trwania promocji.

Oferty promowane pojawiają się w wynikach wyszukiwania wyżej niż wszystkie inne ogłoszenia na platformie (wyróżnione i standardowe).

Ogłoszenia promowane są oznaczone specjalną plakietką obok nazwy sklepu, wydarzenia czy oferty pracy.

Ogłoszenia promowane: Złota błyskawica.
Ogłoszenia wyróżnione: Srebrna błyskawica.
Ogłoszenia niepromowane/niepolecane: Brak